aśle codzienności, koty, foty i obłości

Temat: Ktory zestaw bedzie lepszy ???

"GoSia" <gosiacze@interia.plwrote in message



Zestaw ma byc w granicach 2000 - 2300 z monitorem.

Poradzcie cos.


Ceny wzialem wg www.lucky-star.com.pl

W obu zestawach sa obudowy Tracer (www.tracer.pl), wiekszosc czesci
sprobowalem dac takich samych lub zblizonych.

Zestaw MicroATX - jesli nie bedziesz go chciec mocno rozbudowywac, to jest w
sam raz - elegancki wyglad itd. Obudowe mozna postawic pionowo kolo
monitora, nie zajmuje miejsca, nie jestem jedynie pewien co do ilosci
"sledzi z tylu", ale spokojnie powinno byc wyjscie na wszystkie sloty z
plyty. Co do grania, to ten zestaw nie jest idealny z powodu wbudowanej
karty graficznej (mozna bylo dzieki temu dac drozsze inne czesci).

Plyta:   Asus A7V8X-MX VIA KM400 VGA/Lan  PLN 261.36
Procesor:   AMD Athlon XP 2000+/266  PLN 297.79
Pamiec:  256MB DDR 333 PLN 171.98
Dysk:  WD 80GB 7200obr. 8MB cache PLN 345.32
Naped FDD: Samsung  PLN 35.90
Naped Combo: Samsung 52x24x52 oem  PLN 265.42
Obudowa: Tracer TRO-727 Vision Slim mATX PLN 189.05
Klawiatura:  Logitech Deluxe oem  PLN 48.68
Mysz:  Logitech S48 3-kla+wheel PS/2 oem  PLN 34.89
Monitor:  17"Samsung plaski 753DFX  PLN 617.52

Zestaw MidiTower - zestaw do pelnej rozbudowy, ale zajmuje wiecej miejsca.
Karta graficzna dolozona osobna, wiec do gier jest lepszy - zalezy po co Ci
PC.

Plyta:    Asus A7V8X-X/Lan,KT400,DDR400,AGPx  PLN 284.38
Procesor:   AMD Athlon XP 2000+/266  PLN 297.79
Pamiec:  256MB DDR 333 PLN 171.98
Dysk:   WD 80GB 7200obr.  PLN 310.11
Karta graficzna: 64MB Radeon 9200 DDR 128bit DVI TV  PLN 256.15
Naped FDD: Samsung  PLN 35.90
Naped CD-RW: Samsung 52x32x52 oem  PLN 146.25
Naped DVD:  Samsung 16x oem  PLN 134.07
Obudowa:  Tracer TRO-787 DaVinci Thermo  PLN 182.82
Klawiatura:  Logitech Deluxe oem  PLN 48.68
Mysz:  Logitech S48 3-kla+wheel PS/2 oem  PLN 34.89
Monitor:  17"Samsung plaski 753DFX  PLN 617.52

BTW Jak cos pokopalem lub zapomnialem - upomnijcie mnie.

strOOs


Źródło: topranking.pl/1381/ktory,zestaw,bedzie,lepszy.php


Temat: Pociag specjalny (z parowozem) dla Niemcow
Cześć.
Dziś dostałem w swoje ręce ksero telegramu służbowego w którym jest
informacja o pociągu specjalnym dla Niemców na trasie Gorlitz - Karpacz -
Gorlitz. Cała impreza ma się odbyć w sobotę 26 lutego br. Podaje dokładny
rozkład jazdy (trochę tego będzie):

Podsył lokomotywy Ty42 (z Jaworzyny Śl.) do Gorlitz:

Jaworzyna Śl. 2.35, Świebodzice 2.46, Wałb. Szczawienko 2.58, Wałbrzych
Miasto 3.03, Kop. Thor. Podg. (nie wiem co to jest) 3.09, Wałbrzych
Fabryczny 3.14, Wałbrzych Gł. 3.19/20, Bog. Gorce Wsch. 3.26, Bog. Gorce
3.28, Bog. Gorce Zachód 3.33, Witków Śl. 3.38, Sędzisław 3.44, Marciszów G.
Podg. 3.47, Marciszów 3.51, Janowice Wlk. 4.00, Wojanów 4.09, Jelenia Góra
Skp 4.12, Jelenia Góra 4.16/5.15 (dobór wody), Rybnica 5.31, Stara Kamienica
5.38, Rębiszów 5.53/6.10, Gryfów Śl. 6.23, Olszyna Lub. 6.32/40, Lubań Śl.
6.54/58, Zaręba 7.13, Mikułowa 7.27, Studniska Podg. 7.29, Jerzmanki 7.35,
Krysin Podg. 7.38, Zgorzelec 7.43/8.12, Gorlitz (przyjazd) 8.18.

Pociąg na trasie Gorlitz ? Karpacz:

Gorlitz 9.18, Zgorzelec 9.24/28, Krysin 9.33, Jerzmanki 9.37, Studniska
9.41, Mikułowa 9.45/47, Zaręba 9.56, Lubań Śl. 10.04/09, Olszyna Lub. 10.20,
Gryfów Śl. 10.27/42, Rębiszów 10.53, Stara Kamienica 11.02, Rybnica 11.06,
Jelenia Góra 11.15/35 (dobór wody, odczepienie dwóch wagonów), Mysłakowice
11.48, Karpacz 12.13.

Pociąg na trasie Karpacz ? Gorlitz:

Karpacz 15.10, Mysłakowice 15.35/45, Jelenia Góra 16.00/40 (dobór wody,
doczepienie dwóch wagonów), Rybnica 16.53, Stara Kamienica 17.00, Rębiszów
17.12, Gryfów Śl. 17.26, Olszyna Lub.  17.35/42, Lubań Śl. 17.53/18.07,
Zaręba 18.15, Mikułowa 18.23, Studniska 18.25, Jerzmanki 18.30, Krysin
18.33, Zgorzelec 18.35/54, Gorlitz 19.00.

Skład pociągu:
Lokomotywa Ty42 + 5 wagonów, na odcinku Jelenia Góra ? Karpacz ? Jelenia
Góra ? 3 wagony.

Mam nadzieje, że to się komuś przyda, bo trochę było tego przepisywania ;-)


Źródło: topranking.pl/1567/pociag,specjalny,z,parowozem,dla,niemcow.php


Temat: Tramwaj na Rataje bez dofinansowania
http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,2335420.html
Gazeta Wyborcza, 11.10.2004

Autor: Lech Bojarski

 Projekt trasy tramwajowej przez most sw. Rocha na Rataje nie dostanie ani
grosza z unijnych pieniedzy, które mial do podzialu Zarzad Województwa z
marszalkiem Stefanem Mikolajczakiem na czele.

Do podzialu bylo 268 mln zl, które województwo wielkopolskie otrzymalo z
unijnych funduszy strukturalnych na inwestycje zwiazane z transportem i
komunikacja. W ostatnich tygodniach tzw. panel ekspertów i Regionalny
Komitet Sterujacy, któremu przewodniczy sam marszalek, zarekomendowaly
Zarzadowi Województwa 31 wniosków, wsród nich na ostatnim miejscu projekt
Poznania - trase tramwajowa na Rataje. Miasto staralo sie o 42 mln zl. Nie
dostalo nic, bo trasa w oczach ekspertów, RKS i Zarzadu Województwa byla
najmniej wazna sposród wszystkich zgloszonych.

Co ciekawe, dofinansowanie dla 30 zatwierdzonych projektów opiewalo na
laczna kwote 241 mln zl, a wiec pozostalo jeszcze 27 mln zl, ale, jak
tlumacza urzednicy, Poznan i tak nie mógl ich dostac. - W wypadku tego
funduszu zasada jest taka, ze albo projekt dostaje tyle pieniedzy, o ile sie
stara, albo wcale. Nie mozna dofinansowywac w czesci - tlumaczy Wojciech
Jankowiak, dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego w Urzedzie
Marszalkowskim.

Co na to Poznan? - Mamy teraz problem - martwi sie Miroslaw Kruszynski,
zastepca prezydenta miasta. - Trasa tramwajowa i tak bedzie budowana, ale
pewnie dluzej i kosztem innych waznych inwestycji - dodaje. Miasto bedzie
sie jednak jeszcze starac o dofinansowanie z unijnych funduszy na transport
w aglomeracjach. Te srodki bedzie dzielic Ministerstwo Infrastruktury.

Sposród 30 zatwierdzonych przez Zarzad Województwa wniosków az 25 to
projekty Wielkopolskiego Zarzadu Dróg Wojewódzkich, który podlega...
Zarzadowi Województwa. I tak WZDW dostanie lacznie prawie 220 mln zl na
m.in. budowe obwodnicy Sremu (63,6 mln zl), przebudowe drogi wojewódzkiej nr
470 Skarszew - Ceków Kolonia (31,4 mln zl), obwodnice Nowego Tomysla (13,8
mln zl), obwodnice Grodziska Wlkp. (11,6 mln zl), obwodnice Kórnika (13,8
mln zl), przebudowe drogi wojewódzkiej nr 307 Poznan - Buk.


Źródło: topranking.pl/1726/tramwaj,na,rataje,bez,dofinansowania.php