aśle codzienności, koty, foty i obłości

Temat: Pojedynek RPGow :)

to są cRPGi , jestem zwolennikiem Nvn,nvn2, oblivion, ale po czasie się nudzi, fallouty, diablo (h&s ale co tam), no i oczywiście BG 1, 2, planescape tournament, Icewind dale 1, 2.
O wybaczcie.Jesli w ankiecie nie ma ani Baldur's Gate 2,ani Planescape:Torment,ani Fallouta 2,a wymieniane jest Diablo 2 to ten temat nie ma nic wspólnego z cRPG.

A myślałeś, że co to za gry? To nie są cRPG-i. To są FPS-y!


Źródło: topranking.pl/886/pojedynek,rpgow.php



Temat: Baldur's Gate pytania ;d
no ostatnio tak se pomyslalem ze trzeba pograc w ta legende ;d;d
tylko sie zastanawiam czy grac w 1 czy od razu w 2? i czy bg ma duzo wspolnego z diablo? i co do tej 1 i 2 to czy fabula 2 to nie jest kontynuacja 1? to znaczy czy polapie sie w fabule jak nie gralem w 1? i o ile 2 jest lepsza od jedynki? powiedzcie plz bo nie wiem co sciagac
Źródło: topranking.pl/886/baldur,s,gate,pytania,d.php


Temat: BG - problem z uruchomieniem
po zainstalowaniu baldur's gate (tryb instalacji - zalecany, jak zawsze) i uruchomieniu gry wyskakuje blad o tresci:


Runtime Error!

Program D:BGBGMain.exe

abnormal program termination


płyty są oryginalne, nic takiego nie mialo miejsca w ciagu paru lat korzystania z nich a i gralem na nich na tym komputerze, co sie wiec moglo stac? o.0

Źródło: topranking.pl/900/bg,problem,z,uruchomieniem.php


Temat: BALDUR'S GATE - Edycja kolekcjonerska + gratis
BALDUR'S GATE - Limitowana edycja kolekcjonerska, zawierająca:
BG,
BG: Opowieści z Wybrzeża Mieczy oraz
BG II: Cienie nad Amn.

Stan idealny, raz czy dwa instalowana.

W komplecie:
a.. 5 CD z BG I;
a.. 1 CD z BG: Opowieści...;
a.. 4 CD z BG II;
a.. 1 bonus CD z dodatkami do BG II;
a.. instrukcje i kartę pomocy podręczneja.. 2 mapy;
a.. karty kolekcjonerskie;
a.. podkładka pod mysz;
a.. koszulka - nie noszona :-) ;
a.. plakat;
a.. pocztówki.

Gratis!!!
Dla zwycięzcy aukcji dodatek

Baldur's Gate II: Tron Bhaala

Kompletna gra w wersji box z kolekcjonerskim breloczkiem!
Dorzucam grę

Gorasul: Dziedzictwo Smoka

http://www.allegro.pl/item200076037.html


Źródło: topranking.pl/1123/baldur,39,s,gate,edycja,kolekcjonerska,gratis.php


Temat: Czy ktos tu
Tue, 29 Jun 2004 14:05:42 +0200, na alt.pl.tvn.bigbrother, mnjiodek
napisal(a):


Nie, nie, nie...
gra w której nie ma smoków to nie jest gra


W GTA3 jest AFAIK klan smoka.


polecam baldur's gate i icewind dale...


Na plejaka dwójkę? ;)


ale to nie jest gra dla ciebie i dla ciebie miss też chyba nie


Ja już swoje w BG, BGII, ID, Neverwinter, Fallouty wywojowałem. Teraz
fascynują mnie napierdalanki :)


Źródło: topranking.pl/1170/czy,ktos,tu.php


Temat: iproute2 + multigateway i zly src address dla bramy
Witam!

Szukalem dosc zmudnie odpowiedzi na to pytanie i widzialem podobne
rozwiazania, jak to ktore stosuje, niestety wszystko maja ten sam
objaw. Po krotce wyjasnie.
Mam 2 lacza dostepowe do neta, wszystko mam ustawione wg popularnej
(jak sie okazalo) konfiguracji
http://www.ssi.bg/~ja/nano.txt

niestety zle jest wybierane src IP co objawia sie tym:

<code
root@sdnet:~# ip r g 204.152.191.6
204.152.191.6 via 80.53.46.X dev eth3  src 193.24.245.Z
    cache  mtu 1500 advmss 1460 hoplimit 64
</code

przy czym 80.53.46.X to GATE zwiazany z eth3 a 193.24.245.Z to IP
interfejsu eth2

powoduje to, ze pakiet wychodzi przez eth3 a wraca wg przypisanego
SRC_IP czyli przez eth2, gdzie jest najczesciej dropowany, bo nie jest
zwiazany z zadnym polaczeniem na tym interfejsie

mial ktos taki problem? a moze go rozwiazal?
bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi

pozdrawiam
Mateusz Rejek


Źródło: topranking.pl/1344/iproute2,multigateway,i,zly,src,address,dla.php


Temat: iproute2 + multigateway i zly src address dla bramy


M4teK wrote:
Witam!

Szukalem dosc zmudnie odpowiedzi na to pytanie i widzialem podobne
rozwiazania, jak to ktore stosuje, niestety wszystko maja ten sam
objaw. Po krotce wyjasnie.
Mam 2 lacza dostepowe do neta, wszystko mam ustawione wg popularnej
(jak sie okazalo) konfiguracji
http://www.ssi.bg/~ja/nano.txt

niestety zle jest wybierane src IP co objawia sie tym:

<code
root@sdnet:~# ip r g 204.152.191.6
204.152.191.6 via 80.53.46.X dev eth3  src 193.24.245.Z
    cache  mtu 1500 advmss 1460 hoplimit 64
</code

przy czym 80.53.46.X to GATE zwiazany z eth3 a 193.24.245.Z to IP
interfejsu eth2

powoduje to, ze pakiet wychodzi przez eth3 a wraca wg przypisanego
SRC_IP czyli przez eth2, gdzie jest najczesciej dropowany, bo nie jest
zwiazany z zadnym polaczeniem na tym interfejsie

mial ktos taki problem? a moze go rozwiazal?
bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi

pozdrawiam
Mateusz Rejek


rp_filter sprobuj wylaczyc (hint - sysctl).


Źródło: topranking.pl/1344/iproute2,multigateway,i,zly,src,address,dla.php


Temat: iproute2 + multigateway i zly src address dla bramy


M4teK <re@sdnet.com.plwrote:
Witam!

Szukalem dosc zmudnie odpowiedzi na to pytanie i widzialem podobne
rozwiazania, jak to ktore stosuje, niestety wszystko maja ten sam
objaw. Po krotce wyjasnie.
Mam 2 lacza dostepowe do neta, wszystko mam ustawione wg popularnej
(jak sie okazalo) konfiguracji
http://www.ssi.bg/~ja/nano.txt

niestety zle jest wybierane src IP co objawia sie tym:

<code
root@sdnet:~# ip r g 204.152.191.6
204.152.191.6 via 80.53.46.X dev eth3  src 193.24.245.Z
    cache  mtu 1500 advmss 1460 hoplimit 64
</code

przy czym 80.53.46.X to GATE zwiazany z eth3 a 193.24.245.Z to IP
interfejsu eth2


Jak wygląda "ip rule show" i "ip route show table all". Może być na priv.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki


Źródło: topranking.pl/1344/iproute2,multigateway,i,zly,src,address,dla.php


Temat: cdrom x48
Czesc
Niedawno kupilem sobie nowy CDROM - 48x (marki nie podaje).
Sprawowal sie bez zarzutu. No moze trche chalasowal w porownaniu z moim
poprzednim cdrom`em.
Ale nie w tym problem.
Otoz gralem sobie niedawno w gierke ( konkretnie Baldur`s Gate ). Po jakims
czasie grania, cos w obudowie komputera 'strzelilo'. Nie trudno bylo sie
domyslec ze cos w cdromie walnelo, bo gra dalej normalnie chodzila (poki nie
odwolywala sie do cdrom`u). Troszke poddenerwowany zrobilem save`a,
wyszedlem z gry, i probowalem odczytac plyte aktualnie siedzaca w cd.
Oczywiscie to sie nie udala. Zatem wysunalem tacke cdromu i ..... ujzalem na
tacce resztki plyty ktora poprostu sie rozleciala w drobny pyl (no moze nie
w pyl, ale w duzo kawalkow) !!!
No wlasnie, i mam teraz takie pytanie: czy ktos sie kiedys w czyms takim
spotkal ??? i wogole co jest grane ?? Oczywiscie oddalem czytnik do serwisu
(nie chce stracic wiecej plyt), i proboje jakos zalatwic sobie nowy krazek
(jesli ktos nie wie to BG sklada sie z 5 plyt), mam nadzieje ze w cdprojekt
mi pomoga (oczywiscie mialem oryginal).

Pozdrawiam
maly
m@mat.uni.torun.pl
mal@ikar.mps.com.pl


Źródło: topranking.pl/1382/cdrom,x48.php